Powered By Blogger

Saturday, December 18, 2010

kejutan hari esok~

Salam..

ngahahahaahahahahah!!!
to my little dolphin~
tunggu hari esok..
tengok la pe saya buat nanti..
jangan terkejot sudah la ye..
hohohoh!!

penat kot shoping cari barang nk buat something esok~
dah la awak tu buas..
pergi situ
pergi sini..
(nasib baik awak x hilang je tadi..ish..kanak2 ribena betul budak nie sorang)
nak baju tu..
nak baju nie.
aish~
tunggu abis shoping barang2 dulu la ye..
sian dia..

wokey!!
da siap da beli barang tok esok..
little dolphin!!
o0o0o little dolphin~
tengok tu..ghaib lagi..
aiyakkk!!
(pergi ke kaunter p'tanyaan)
aku: bang..tolong cari bini saya sat..ntah ghaib mane da nie,..pantang nampak sale..teros x nampak batang idung..
pakgrud: berkata dalam hati( ish3..buas betul bini adik nie) xpe dik..nanti saya buat accument ye..

tetttttttttttttttttttttt!!!(bunyi loceng)
perhatian kepada cik A**K*H!!
sila kepada kepada somi anda sekarang..
dia penat..
nak balik rumah dah..
esok2 kamu blh shoping dulu~

aku: wah!!! maceh pkcik...heheh


(^.^" )

2 comments:

Cik tikah said...

s0 sweet! hik2.. mmng la suka bila de SALE!! :P

eNciK PiDah said...

heheh..2 la..suke SALE erk...ish2...heheh