Monday, January 24, 2011

2 hAri In SEMinggU??

Assalamualaikum semua??(^.^)

hArap kalian semua berada dalam keadaan sihat-sihat belaka..hehe..apa tujuan tajuk entri untuk pagi yang buta ini??hah..2 hari in seminggu..agak-agak korg pasal apa ye??hehe..meh sini ncik pidah nak cerita..

ncik pidah nie sorg mahasiswa yang belajar kat UiTM penang..pada minggu lepas..ncik pidah ada 2 hari je kelas dalam seminggu..serius b0san...pasal nak 2 hari pulak dalam seminggu??bosan la duk rumah!! asik bangon tido..bangon tido..tapi..badan takde pulak gemok-gemok..pelik je..aiyakkk~

pada minggu lepas..ncik pidah ada kelas pada hari isnin and rabu je..selase,khamis and jumaat takde kelas pon(-.-" )..sabtu and ahad takyah gtaw la..dah memang sabtu n ahad public holiday pon kan...

kenapa ncik pidah takde kelas hari selase.khamis jumaat??kenapa ye?/agak-agak korg kenapa??hehe..meh nak cerita..hari selase ncik pidah ada 1 kuliah je...itu pon tutor..n lctrer takde buat latihan tutor lagi..so..kelas cancel..and selasa jugak ncik pidah ada lab..tapi lab ncik pidah sekali untuk 3 minggu je..minggu nie takde..minggu depan baru ada..adeh(-.-" )

pada hari khamis pulak..1 malaysia hari hari thaipusam..haha..pssttt!! p'rayaan ini untuk orang india je taw..bangsa lain yang nak kalut nak sambut raya jugak..haha..so..UiTm umun cuti padahal kat UiTm takde kaum india pon (-.-" )

pada hari jumaat pulak..ncik pidahada 1 kelas je..kelas material science pada pukul 10pg..tapi lctrer takmau buat kelas pulak coz lctrer ada hal...aiyaaak~

so..2 antara sebab-sebab ncik pidah ada kelas 2 hari je in seminggu..serius bosan gila duk rumah..tak taw nak buat apa..last-last..tido jugak..hmmmm...

itu je cerita pasal 2 hari in seminggu..cam bosan pulak kan..hahaha..pape jela...
(^.^)

1 comment:

Abhamz said...

salam, singgah baca n3....