Wednesday, January 5, 2011

dApAt ONLiNe p0n

Assalamualaikum~

Alhamdulillah..seminggu duk penang..akhir nyer ncik pidah dapat online jugak..bosan gile duk umah sebelom nie..x taw nak baut pe..blur je..asik tido je..siap pergi kuliah pon tido lagi dapat kelas..alahai..pe nak jadi la ngan kamu nie wahai ncik pidah..bila nak brudah x mo tido dalam kelas nie..cukup2 la ngan sem2 lepas selalu kne ngan lctrer...

pape pon..arini nie epy sangat2 coz dapat online...dapat bukak facebook..dapat bukak student portal uitm.. macam-macam lagi la..tapi yang x best nyer..
dapat online kat kampus je..x dapat nak online kat umah sendiri..xde kemudahan internet..alahai..kembali bosan..hurmmm...

pape pon..kepada sume mahasiswa n mahasiswi yang dapat masuk ke tempat belajar masing..ncik pidah nak ucapan kan selamat belajar sume..belajar leklok..skor sem nie ye...jangan kuat main cam ncik pidah nie..nanti pointer jatuh...hahaha(-.-" ) n kepada mahasiswa n mahasiswi yang masih bercuti..enjoy la cuti anda seblom masuk universiti masing..nanti dah x de dah nak rilex2...kan..kan..kan..
(^.^)

No comments: