Powered By Blogger

Monday, January 17, 2011

TeRimA kAsih CAyaNG!!

Assalamualaikum~

entri nie khas untuk my little dolphin je..tapi kalau korg sume nak baca boleh..tapi..segan nyer..mesti korg cakap ncik pidah nie jiwang apa..aaaaaaaaaaaaaaa(jerit sambil tutup muka ngan bantal) (^.^)

terima kasih cayang coz selalu bagi saya support..
terima kasih cayang coz belikan saya tabung tedy tu..comel nyer!!hehe(^.^)
terima kasih cayang coz susah2 cari patung penguin..
terima kasih cayang coz bagi saya magnet merah 2..cantik la..pandai awak pilih..
terima kasih cayang coz selalu jaga k'sihatan saya..t'haru la.. :'(
terima kasih cayang coz terima prangai kanak-kanak ribena saya nie..(malu nyer)
terima kasih cayang coz selalu doakan k'jayaan saya..
terima kasih cayang coz sudi teman saya aritu..
terima kasih cayang!!
terima kasih!!
terima kasih!!


tak sabar nak dapat DOLBLUE nie..hehe..and x sabar nak tengok my little dolphin lompat dapat jupe DOLPHI,CIDY,CANDY,BUBLE,CHOKIE..

cayang!! i love u!! hope u read my entry...muah cayang banyak... :-*

waaaaa...dah luahkan dah..malu nyer..nak ambik bantal tutup muke..dah2..kepada blogger2 lain..jangan la baca..segan nie..dah blush2 dah pon..alahai..hehe

4 comments:

Cik tikah said...

WAH! TERHARUNYA. TQ! <3

cekadak said...

keh3...
aku baca ooo..
:D
hek3..
sweet3...moga bahgia yek
=)

eNciK PiDah said...

areteacar: wah!! saya pon t'haru jugak!! sama-sama..=)

eNciK PiDah said...

cekadak: pe??kadak baca jgk??aaaaaa(jerit sambil tutup muke ngan bantal)hehhe..nway..tq kadak...