Powered By Blogger

Wednesday, January 12, 2011

Doa Dia KepADA Ku

Assalamualaikum~

nak baca doa dari my little dolphin kepada little penguin tak??doa dia cam nie

Ya Allah, bantukanlah kami berdua dalam pelajaran kami,permudahkanlah apa yang kami belajar,mudahkanlah kami m'ngingat apa yang kami belajar,berikan kami berjaya m'dapat dekan Ya Allah,bantulah kami Ya Allah..amin~

saya nak kita berdua dapat dekan!!insyaAllah..mudah-mudahkan Allah S.W.T m'dengar doa kita nie..and semoga kita sama-sam dapat dekan or 3 pointer above..saya tak nak saya berjaya sorang-sorang..nak awak berjaya jugak..sem 4 nie,saya nak tolong awakdapat 3 pointerke atas ye..kata my little dolphin kepada little penguin..

terharu ncik pidah baca meseg dia sampai terkuar air mata..awak!! terima kasih sebab doakan saya..terima kasih sangat..sem 4 nie..saya berusaha sedaya mungkin untuk dapat 3 pointer ke atas erk..kita stdy sama-sama ye..boleh??

2 comments:

Cik tikah said...

sama-sama my penguin =)

liyana said...

ecece..bmnje2 kt sini
sweet..
sorg penguin..
sorg dolphine