Monday, January 10, 2011

bErjAyA NAiK BUkiT

Assalamualaikum!!

soalan pertama...cuba tengok jam anda sekarang??eh!! eh!! eh!! tak !! tAk!! tAk!! cuba tengok jam kt post nie..pukul bape ye??hahaha.. dah ank kul 4 pagi dah kan..tapi ncik pidah still x tido2 lg..adeh...nak buat cane..petang tadi ncik pidah dah tido lame da..penat daki bukit..sampai umah teros tido..

nak d'jadi kan cerita la..arini ncik pidah n the geng berjaya konker bukit mertajam!!! yeah!! alhamdulillah!! penat kot!! dah la tinggi bukit tu( tinggi sangat ke?? bukit kalo x silap lagi rendah dari gunung) ermm..pape jela..yang pasti ncik pidah dah sampai kt puncak bukit tadi..(eh!! ncik pidah sampai ke x kat puncak tadi???soalan cepumas nie hahah)


nie p'mandangan dari puncak bukit nie...

p'minat:mane 1 ncik pidah??
ncik pidah comel: ncik pidah xde dalam pic nie s'bnr nyer...
p'minat: nape plk??
ncik pidah comel: ermm..x larat nak naik tinggi..maklum la..orang comel cam ncik pidah nie xley naik tinggi..takot...hahaha

xde hal..ncik pidah x de dalam pic nie sebab ncik pidah yang snap pic nie...amacam?cantik x pic nie??tengok la sape yang amik pic..hehe

pape pon...best ley daki bukit..nie 1st time ncik pidah daki bukit..best sangat..m'cabar taw..ngan cerung yang curang la...serangan para monyet la..ancaman anjing la..cam...tapi bila dah sampai kat puncak..dapat tengok p'mandangan dari atas bukit..PUAS!!! SANGAT-SANGAT PUAS!! hasil penat kita t'ubat lepas ley tengok p'mandangan taw..

so..kepada siapa-siapa yang x pernah m'daki..rajin2 kan diri anda untuk m'daki..bukan ley tengok p'mandangan yang cantik je..ia juga dapat m'cergaskan badan..
apabila badan cergas..otak pon cerdas kan..
kan..kan..kan,..huhu~

No comments: