Friday, January 14, 2011

h0me SWeeT H0mE

Assalamualaikum!!

pekaba semua..huhuh..home sweet home??kenapa tajuk entri kali nie "home sweet home" ye..
nak tahu kenapa??nak??betol??serius la..nak tahu tak??huhuh..sebab ncik pidah dah sampai kat rumah dah..so..home sweet home la..

mesti semua orang t'tanya-tanya je kan kenapa ncik pidah balik rumah..apa??xada nak tanya pon? (-.-" )
hmmm..apa la..ncik pidah nak gtaw jugak..hahah~

antara sebab-sebab nak balik rumah.
1) nak amik balik barang-barang yang ncik pidah t'tingal..
2) rindu nak makan masakan mak(T_T)
3)mak suruh balik coz dia x ley tido t'igat kan anak dia yang comel nie(prasan jap)hoho..
4) nak beli barang-barang kat sini..

itu semua antara sebab-sebab kenapa ncik pidah balik rumah..hahah~

oh ya..nie cerita sampingan..huhu..on the way nak balik dari penang ke kelantan kan..dah naik bukit kat gerik..ncik pidah and the geng jumpa gajah 6 ekor..4 ekor anak gajah 2 ekor mak gajah..dorg semua keras taw..pah 2..ncik pidah g la dekat gajah tu..ncik pidah buat bunyi lembu( bo0o0o0o0o0o0om!!!) pergh!!! mak gajah 2 angkat belalai dia nak pukul kereta,..cepat-cepat kawan ncik pidah tekan minyak pecut lari..hahhahaa..nie semua salah ncik pidah..nakal sangat..hehehe..ish3...tak pasal-pasal kena bebel dalam kereta..padan muka ncik pidah..hahahha~
(T_T)

No comments: